Nu har jag iallafall klarat halva veckan...

...så jag tror att jag överlever två dagar till. Let's hope. Jag har iallafall gjort alla läxor (japp, jag är duktig jag) så nu har jag bara bajs-kemi-provet kvar. Good luck liksom?
.
Idag var det tråkigt, vi körde brännboll på livkunskapen och jag kom inte ens till första "basen" med kärringracket. Känner mej duktig -.- Sen hände inte så mycke annat, eller jo, vår fysiklärare (är också vår tekniklärare som jag skrev om i förra inlägget) fick damp på två tjejer i min klass för att dom härmade henne när hon sa uuuuulja (=olja). Jag antar att dom inte trodde att hon hörde?
.
Sen skulle vi hålla på med statiskelektricitetsak och man skulle gnida en stav med en pälsbit och liksom sätta handen runt den och gnida upp och ner, upp och ner. Lätt att misstolka kan jag säga. Jag tänkte inte riktigt på det först så jag ba: Men ja e ju fett bra på de här, ja kanske ska bli (*fattar vad Chatnapa tror att jag menar*)...de va inget. Sånt snusk asså, Chattis höll på att garva ihjäl sej ;) André tyckte också att det var kul när jag höll på där med staven...
.
Just det, gå in på Chatnapas blogg annars slutar hon, och tro mej, det vill vi inte!
.
Dagens outfit: (tydligen har jag gått upp rätt mycke i vikt eftersom att dom här byxorna var vääääldigt slappa och långa förra sommaren...)
Och grattis Mickan! ♥

Kommentarer
Postat av: Chattis <3

hahah hejja på och gör reklam för min blogg! :D <333

2010-04-19 @ 19:26:59
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

yes i will! :D <333

2010-04-19 @ 20:24:21
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0