Dags att sluta blogga?

Det känns faktiskt så just nu, har verkligen noll blogglust och inget att skriva om, så statistiken ligger väldigt låg för tillfället.
Så jag kanske ska sluta blogga, jag menar den går ju bara neråt ju längre tid som går. Och nej, jag skriver inte det här inlägget för att få massa kommentarer, det är inte min stil liksom att tigga kommentarer från er läsare ;)
.
Okej, ett sista inlägg medan jag funderar på om bloggen är värd att ha kvar kommer iallafall komma, det blir ett fotoinlägg som jag håller på att fixa just nu :)
Lite bilder från igår:

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

men komentarer går tyvärr inte att undvika från mej :) sluta inte blogga, din blogg är så himla fin och du hjälper sååå många hjälplösa människo stackare där ute i den stora farliga världen!! (som mig) ♥ och snälla söta rara, skulle du kunna hjälpa mig med en sak sådär appropå inget? :) Du hjälpte mig med min header och bakgrund nyss, men de funka inge bra när jag skulle sätta in, och då sa du att du kunde hjälpa mig om jag gav dig mina inloggningsuppgifter, så jag gjorde de men du har inte svrat :o kolla din inbox eller snara på den här kommenteren tack!! :)♥



btw. din blogg är bara för bäst ;) ♥ så snälla sluta inte blogga :)

2010-08-14 @ 19:14:02
URL: http://alisathing.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

oj, pinsam komentar, de låter precis som jag bara vill att du ska hjälpa mig och att de är därför jag smörar sådär, men jag menar de verkligen :)♥ Jätte-super-mega-bäst-blogg :)

2010-08-14 @ 19:16:01
URL: http://alisathing.blogg.se/
Postat av: Ellen

om du slutar blogga så kommer ja ju inte ha något att göra när ja e inne på datan, det var du som fick mig att starta en blogg och inspererar mig till det mesta. du säger att dina läsare går neråt, e de inte du som brukar skriva att man inte ska ge upp! snälla snälla snälla ha kvar din blogg! Om du lägger ner din blogg så vet ja inte va ja ska göra snälla ja älskar ditt ointresanta liv;P ja hoppas verkligen att du kan tro på vad ja skriver för ja vet att jätte många älskar din blogg, kan du inte bara vänta till skolan börjar då kanske du får fler ideer, asso du behöver ju inte skriva varje dag men varannan elr var tredje de räcker, bara ja nån gång i vecka får läsa din underbara blogg!!!!!

2010-08-15 @ 13:10:47
Postat av: Henrietta

NejNej, Sluta. Du får INTE sluta blogga, NEJ! Jag älskar din blogg, och läser den jämt. Du har fan bästa bloggen. SLUTA INTE BLOGGA. Du har stöttat mig och bloggandet flera gånger, nu är det min tur att stötta dig. Det blir så ibland, noll blogginspiration eller lust heller för den delen. Tror man hela tiden måste ha ett nytt fantastiskt och inspirerande inlägg. Men det är inte så, jag älskar din blogg. Det du kanske tycker känns trist, är inte det. Älskar alla bilder du lägger upp, och ditt sätt att skriva på. Men okej, om du nu inte har blogglust. Ta en liten paus, eller skriv lite mer sällan. Men ha kvar bloggen. För när skolan börjat (Man får mindre data-lust på sommaren, det beror delvis på att läsarantalet minskar. Så är det för alla) så kommer den kanske tillbaka. Tänk då om din blogg är borta, du måste börja om. Visst, du kan säga till mig och kanske fem andra som du vet läser din blogg. Men sen då. De andra, som kanske inte skriver det, men ändå läser och uppskattar din blogg, de bara försvinner. Dessutom är det galet att du skulle sluta blogga, du är typ skapt för att blogga. Du är bäst! Cheer up, girl. Du är bäst<3

2010-08-16 @ 00:35:09
URL: http://mystiskafisar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Måste du sluta å blogga nu! Det får du inte! Du har den bästa bloggen som jag har läst! Det skulle vara min mardröm ifall du slutade och blogga!

Snälla, Snälla!

Du behöver ju inte blogga hela tiden men nån gång!

Snälla!

2010-08-22 @ 11:29:04

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0