-"Iskallt" -"Näää, det var tur"

Haha kommer alltid minnas det där, så j*vla kul!↑
Nu var helvetesveckan slut! Nu blir det nog inga fler prov, känns otroligt skönt.
Den här veckan har slitit på mig, har varit både trött och stressad över prov och läxor. Därför har bloggen fått komma i andrahand (om ens det), men nu blir det bättring!
.
Ikväll kommer Anna hit, vi sover verkligen ofta hos varandra har jag kommit på. Menmen, inte mig emot, vi har alltid skitkul :) Löööv ya! ♥
Vi har köpt glass och cookies från Lidl (som har universums godaste chokladglass, oh my god heaven in a box!), hur billigt som helst, perfekt när jag behöver pengar till de sista julklapparna.
.
Nu har jag lite grejs att göra innan hon kommer. Ska redigera film, läsa, rita klart och kolla på Criminal Minds. By the way, är inte Shemar Moore otroligt snygg? Han och "Spartacus" (vet inte vad han heter...måste kollas upp!) är typ Guds gåva till människan!
.
Världens finaste ♥ Synd bara att Ida inte visade sitt vackra ansikte...

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss! <3

2010-12-03 @ 19:09:31
URL: http://ammis.se
Postat av: ida

Inte konstigt när ni precis sprungit ifrån mig -.-'

2010-12-03 @ 19:38:15
Postat av: Emma

Ida: Men vi skojade ju bara :*

2010-12-04 @ 15:03:25
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0