Chattis häääära! :)

Hejhej alla Emmas trogna och otrogna läsare! :D Emma kommer typ vara upptagen idag ... typ, så jag bloggar istället för henne! Sen ska hon hjälpa mej att komma på ett bloggnamn! :D
Då ska jag berätta om vår dag då!

Vi har kollat på film på alla lektioner, förutom sista. Först var det en film om hur talet 1 kom till -.-' Vilken g33k spenderade sin tid på at göra en sån film..? "Den är ganska lustig", sa matteläraren - she lied.
Och på NO:n fortsatte vi med att kolla på Ice Age, jättebra film! En kille i vår grupp liknar Sid asmycket, och jag överdriver inte.
Sen kollade vi även på Kick-Ass och typ Blades of Glory (?), bra filmer. Skillnaden mellan Kick-Ass och BladesBLABLA: I Kick-Ass spränger dom en kille i en jättemickro (haha!) och i Blades of Glory är det två killar i tighta kroppsdräkter (och det var inte lika snyggt som det låter ;P)

Nu bjuder jag på mina favoritbilder!:


haha såå söööt! :D

WOHO GO IDA! :D<3

hihi jag fick den hära! tack Emma! :D :* <333


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0