Eff ju si kej

Hur stor otur får man egentligen ha??? Jag har längtat i flera månader efter den här cupen, och nu är jag sjuk!
Vi vann två matcher igår, och förlorade en. Nu ville jag ju vara med när vi vinner (ja, jag tror att vi kan vinna)!
Jag har inte varit sjuk på nästan ett år. Hängig, visst, men inte sjuk. Det var ju j*vligt bra tajming att bli sjuk nu.
.
Klockan 6 i morse vaknade jag av att jag var helt svettig och hyperventilerade, hela halsen var igensvullen och jag var helt täppt i näsan, så jag kunde knappt andas.
Så idag blir det en lat dag i soffan för att jag ska återhämta mig, framför Spartacus och Criminal Minds. Förmodligen blir det massor av tröst-ätande också, men hallå, idag får jag faktiskt tycka synd om mig själv...
.
Förlåt för ett tråkigt inlägg, som ni kanske förstår mår jag inte super vilket förmodligen märks på mina blogginlägg.
Bättre uppdatering kommer sen :)
Bilder från igår:

Kommentarer
Postat av: zainab

hur fick du snön ?

2010-12-11 @ 16:21:07
URL: http://demilovelovato.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0