En dag kvar!

Sen är det jullov! Herrejösses vad skönt...
Nej, men jag har jobbat så mycket den här terminen, verkligen ansträngt mig för att få bra betyg och så, så jag förtjänar ett riktigt skönt lov. Sådeså.
Idag har vi tittat på film, gjort franska julkort och ätit julbord. Jag gillar verkligen inte julbord, det känns bara tråkigt. Vissa saker är ju rätt okej, men det mesta är bara "Hur tänkte den som kom på det här??"
Men ja, hellre det än vanlig skolmat.
På svenskan såg vi "Kick-Ass", så överdrivet bra! Den där lilla tjejen var ju hur grym som helst! Verkligen jättebra, hamnar lätt på min "Favorit-filmer-lista".
Okej, nu ska jag göra en apelsin med nejlikor i, något julpyssel måste ju bli av ;)
Dagens svartvita outfit, med massor av pärlarmband!
Mysigt att gå till skolan i snöstorm, sånna här dagar borde man bara få ligga kvar i sängen...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0