Fläskigt kärleksband ♥

Nu var mer än halva veckan avklarad, happy face :D
En helt okej dag, först matte där jag gjorde klart mitt kuliga geometrihäfte. Sen NO, IG-varning på redovisningen som inte riktigt gick lika bra som vi trott.
På svenskan höll jag på med filmrecension, ida och jag funderade på att utveckla meningen "starkt band av kärlek" (vi var inte säkra på att man brukar säga så, men i allafall) så istället blev det "ett fläskigt kärleksband". Lite MVG varning där va?
På SOn diskuterade jag och Chatnapa om man skulle kunna göra en dubbel-mössa av en dubbel D85-bh. Alltså jag har mitt huvud i ena kupan och hon i den andra. Det borde gå, jag har ju faktiskt bildbevis på att man kan använda den ena kupan som en snygg mössa (bild nedan).
Vi kommer att vara snyggast i vinter i får bh-dubbel-mössa, sådeså.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0