Framme!

Nu har vi kommit fram till Östersund, efter sju långa timmar i bilen!
Här var det massor av julpynt i alla fall, så julkänslan börjar återvända ;)
Nu börjar jag faktiskt längta tills imorgon, framför allt efter att ha sett alla paket. Fast julen handlar såklart mer om att ge...eller nåt.
.
De hade trådlöst här, så min vistelse här känns genast mycket lättare, datanörd som jag är.
Det är över 30 minusgrader ute, den mesta kommer nog att spenderas inomhus. Jag tänker inte riskera att förfrysa nu vid jul. Jag fattar inte hur det kan vara så kallt, ny istid på gång? I alla fall här i Norrland.
Jaja, nu ska jag läsa ikapp lite bloggar!
.
Maja och jag iklädda våra 3D-glasögon. Tyvärr funkade de inte, men med tanke på hur snygg jag var i dem funderar jag på att behålla dem ändå.
Ja, jag är 14 år och har Hello Kitty strumpor. I'm awesome.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0