I'm off to the pulkabacke

Nu har mina älskade kusiner kommit hit, så uppdateringen blir nog inte den bästa de kommande dagarna. Imorgon (nyårsafton) kommer mormor och morfar hit, så både kusinerna, deras föräldrar och mommo och moffa (mina smeknamn från när mitt sätt att prata inte var det bästa, men de verkar hålla i sig). Jättemysigt!
'
Men jag kan inte fattat att det redan gått ett helt år?? Det känns som att det bara var någon månad sen jag firade att min första termin i sjuan var över, och nu har jag plötsligt klarat min första termin i åttan, utan större skador eller men för livet.
.
I allafall, mer om året som varit kommer sen, now I'm off to the pulkabacke med kusinerna! Vi kan låtsas att det är för mina kusiners skull (10 och 5 år gamla...eller unga snarare), men det var egentligen min idé. Man kan inte bli för gammal för att åka pulka, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0