'Mårrnmårrn

(↑Hatar verkligen när folk säger så....fast nu gjorde jag det ändå)
Jag vaknade av ett telefonsamtal från Anna. Det har blivit lite av hennes grej att väcka mig på det sättet...
Vi ska träffas efter lunch, köpa upp hela godis-hyllan i mataffären och ladda inför mellandagsrean imorgon!
.
Nu ska jag städa, behövs verkligen...och så ska jag sätta upp mitt nya smyckesträd!
Vad ska ni göra idag då? :)
Ni får en bild på mig med min kamera, den enda jag hittade. Ser ni hur liiiiten den är?

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tackar :D det kanske var ångorna i masken som steg upp till håret och gjorde töfft ;) <333

2010-12-28 @ 11:40:08
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0