Mellandagsrea!

Japp, anledningen till att jag inte bloggat idag är att jag varit på mellandagsrea med Anna!
Vi var där vid 10, jag var helt död. Men det var nästan inga där (duuh, vilka no lifers vill gå runt i Kista galleria klockan 10 på morgonen? Typ Anna och jag). Vi letade som galningar efter mellanblå, tajta jeans. Jag fick skavsår på händerna av att dra av mig jeans, hur lyckas man med det egentligen??
.
Efter en alldeles för lång tid, och säkert 20 par jeans, hittade Anna ett par som var typ...himlen förklädda i ett par jeans (aningens överdrift). 400:- fattigare, men mycket gladare åt mina skavsårs-skadade händers vägnar, lämnade vi JC med varsitt par likadana jeans (det kommer att se otroligt töntigt ut om vi går bredvid varandra i skolan med exakt likadana jeans, men det är smällar man får ta).
.
Förutom det blev det två baslinnen, en bustier/bh (=skitsnygg, men jag föredrar att inte lägga upp bild...i guess you get why) och en myströja.
En mysig, men utmattande (6 timmars intensivshopping blir värsta träningspasset kombinerat med tortyr för fötterna) dag med väldens bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Du får extra många hjärtan nu istället ;) ♥































































































2010-12-30 @ 10:42:24
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

vart köpte du bustiern och vilken färg ?? :D

2010-12-30 @ 23:59:38
URL: http://saraochjohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aha taack !!

2010-12-31 @ 12:10:10
URL: http://saraochjohannas.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0