Nerds.se

Idag har jag nördat Guitar Hero. Hej, jag har inget liv.
Sen så har jag packat inför imorgon, när vi ska åka till Norrland där vi ska fira jul. utan vatten. Deras avloppssytem har cp-at sig s¨å att bajsvatttnet blandar sig med det vi ska dricka, fast det får man ju inte göra nu. Inte för att jag vill det, men ändå. Jag kommer allts få duscha i bajsvatten.
Det blir en ny erfarenhet.
Det blir säkert mysigt, förutom vattendelen då...
I allafall, sen så har jag...nej, det var nog det; nördat Guitar Hero och packat. Jag tog mig i allafall tid att klä på mig, för ovanlighetens skull, annars brukar jag bara gå i pyjamas.
Nu sitter jag hos Anna, vi ska titta på UglyPeople.se (Svriges stolthet). Inget gör en gladare en lite söta människor nu innan jul ;)





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0