One of those loooong days

Idag blev det nästan pinsamt sen uppdatering; jag slutade 4 och åkte därefter direkt till träningen...sen har jag duschat länge och ätit varma mackor. Snart fortsätter det brutala mordet på min chokladtomte.
Jag får minnesluckor på torsdagar, dagarna är helt enkelt för långa, jag kommer inte ihåg allt. En sak som i allafall gjorde min dag var när vi fick tillbaka våra betyg i franska; MVG! Gissa hur glad jag blev?!
Sen så fick jag agera hjälp-lärare på tekniken eftersom att jag var klar med min ficklampa. Det var nog den fulaste ficklampa of all times. "Du kan ju ge den till någon i julklapp" sa min tekniklärare. Yeah, right. Det skulle isåfall vara till någon jag verkligen ogillar.
.
Nej, nu ska jag göra klart terminens sista läxa! WOOHOOOOO!
Söta cheyer...nja...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0