Seventeen forever

Jag har hittat min nya drog-låt; Seventeen forever. Snacka om att fastna i huvudet.
Anyway, idag kommer Anna hit! Det känns som att jag inte har träffat henne på hur länge som helst, trots att det bara var typ...mindre än en vecka sen.
Vi ska spela playstation move (om jag lyckas bärga bort min syster som står som fastklistrad framför TVn) och guitar hero. Efter att ha skrivit det fattar jag hur nördiga vi verkar. Jaja, vem är inte lite nördig då och då?
Sen måste jag hjälpa henne med hennes bloggdesign, jag är ju trots allt proffs...typ. Enligt Anna i alla fall.
Okej, nu ska jag försöka fixa mitt internet som har f*ckat upp sig (ajabaja så får man inte säga)
Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Aline

Vilken söt thisa :)

2010-12-27 @ 23:58:37
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0