Still sick

Men det är bättre än igår, då var jag ju dessutom skitsur över att inte kunna spela på cupen. Idag har jag legat i soffan med ett tjockt täcke över mig och tre kuddar under, och kollat på CSI och Criminal Minds. Ibland är det faktiskt mysigt att må dåligt, när alla hämtar saker åt mig och jag får gå i pyjamas hela dagen ;)
Men jag föredrar att vara frisk, hela dagen har det låtit som att en helikopter flyger runt i mitt huvud. Det liksom surrar och jag känner mig helt avdomnad.
.
Jag tog i allafall tag i mitt liv och gick runt och fotade i huset. Vi har tydligen en massa kuliga saker som man kan spendera tid på att fota och sen redigera, och så fick ajg inte så dåligt samvete för att jag legat i soffan och tjockat i mig godis hela dagen.
Bilderna kommer upp senare ikväll.
Mer saker som jag gjort idag: Ryckt loss pormaskar och därmed större delen av min hud på näsan. Inte så mycket faktiskt. Jag har ritat klart mitt Kissie-porträtt, jag lyckades rita en näsa (stolt, jag har aldrig lyckats rita en normal näsa förut..hehe)
Nu ska jag fortsätta med redigeringen, c y l8er!
.
Ni får inget riktigt foto eftersom att jag är så otroligt naturlig idag, och inte på det bra sättet. Därför får ni en halvful fin paint-bild istället. Enda anledningen till tomteluvan är att det är tredje advent idag...jag tror inte ens att jag äger en tomteluva i verkligheten.
Ja, inte världens finaste, men har man tråkigt så har man ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0