Whoa whoah

Nu var första terminen i åttan över, woawoah! Jag är faktiskt nöjd med den här terminen; jag har fått de betyg jag velat (till och med bättre)och kommit närmare mina kompisar.
Men nu ser jag verkligen framemot ett skönt lov! Jag ligger ca 100 timmar efter i sömn känns det som, så jag säger verkligen inte nej till tre veckors sovmornar.
Idag har vi tittat på film och dansat breakedance. Not my cup of tea. Det gick inte sådär super, så jag tror inte att jag joina skolans dansgrupp.
Nu är det bara avslutningen ikväll kvar, sen är jag fri i tre veckor! Det kommer nog bli massor av mysiga dagar med kompisar och familj, extrem-shopping på mellandagsrean (vem älskar inte årets största rea liksom?)
Nu ska jag mysa lite innan jag går till avslutningen.
Ja, går. Jag kommer seriöst frysa ihjäl...

Kommentarer
Postat av: erika

Rösta gärna på mig på http://www.trapphuset.se/magneter-i-form-av-kamera/

Avslutas 20 dec. Jag röstar självklart på dig i någon tävling om du vill det.

Tack tack!

2010-12-18 @ 00:08:23
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0