And the winner is...Spånga SIS!

Det blev en sen uppdatering idag, men jag har haft massor att göra.

Först hade jag match, så jag och Anna åkte dit tillsammans. Domaren vi hade var aningen skum. Han hade värsta skonska dialekten, så ingen av oss hörde vad han sa. Sen började han berätta sin typ livshistoria, han hade "jeort maaaassör mejd reklamfilmer och varit mejd i Wipeout" (ja, han lät typ så). Vi bryr oss såååå mycke liksom -.- När vi äntligen fick börja spela gick det skiiiiitbra, vi vann med 2-0 och Sara gjorde båda målen :)

Efter matchen skulle mamma och pappa handla, så jag och Anna följde med ;)
Här är lite bilder på oss och det vi hittade i köpcentret:










Haha jag kände mej som värsta schtekarn ;)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0