ÄNTLIGEN SPORTLOV!

Shit vad skönt! Den här sista veckan har jag känt mej jättetrött och stressad, så det blir skiskönt med lov nu.
Imårrn sticker jag, pappa och Maja till Norrland och hälsar släktingar, åker skidor och scooter och lite annat. Tyvärr är farmors dator helt seg så det blir nog inte så mycke bloggande, men jag ska försöka så ofta som det går iallafall :) 

Imorse hade jag håltimme första lektionen, så jag fick lite sovmorgon, andra lektionen hade vi randig tid och då får man göra vad man vill så då satt jag mest och snackade med Ida och Mickan.
Efter det hade vi idrott, redskap, som jag är sämst på. Dessutom trodde jag inte att jag skulle kunna komma upp i ringarna och göra kullerbyttor i luften och sånt, men det gick! Succes asså ;) 

Sen var det SO, och då fick jag redovisa en gång till, tillsammans med Mickan och Rickard, efter att Mickan gett mej ungefär 20 kramar och sagt Snäääääälla Emma, du e bäst då" och tittat på mej med hundögon -.- Vi skulle spela upp en teater och då skulle jag spela prinsessan som hittar Mose-bebisen i floden. Vi ritade den tillochmed, snygg va? ;) ↓

 



På NOn snackade vi om jordens undergång, så jag var lite deprimerad (liksom hur kul är det att hälften av alla olika djurarter kommer att vara utdöda om 100 år eller att en gigantiskt vulkan kommer att få ett utbrott och förgifta jorden?) ändå tills vår lärare ba: Okej, om ni inte har något mer att säja vill jag ha lov.
Alla ruschade ut på typ 3 sekunder...

Dagens outfit:



Ida, Mickan, jag








Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0