Biatch ;)

Det blev skola för mej idag trots allt. Första var det franska, inte så kul, och sen var det slöjd i 2 timmar. Jag gjorde klart benen och började på sitsen till pallen som alla måste göra -.- Helt ärligt, vem vill ha en halvful, hemmagjord pall i sitt hus? Menmen, jag jobbade på iallafall. Okej då, jag tvingade Rickard att såga åt mej, men resten har jag gjort heeeelt själv. Typ. När jag hade målat benen sa Anton och Quim att jag använde fel färg och att den inte skulle funka, men wattahell, jag tycker att den blev skitsnygg (eller nåt) och den är ju liksom min, så jag bestämmer ;)

På matten strejkade min hjärna. Igen. Men efter att matteläraren förklarat tjugoelva gånger blev jag värsta proffset på blandade former och decimaler och allt sånt.

Sista lektionen hade vi mentorstid, och jag och Chatnapa kallade varandra bitach hela tiden. Sen skrev hon det på min arm också, men det gick att tvätta bort. Efter att min mentor hade sett det och frågat vem som hade skrivit. Som tur var gick hon därifrån innan jag behövde svara. Aningen pinsamt...först verkade hon tro att det var jag som hade skrivit det på min egen arm. Hallå?! Varför skulle jag göra det liksom? Gah -.-

Sen följde Chatnapa med mej hem och vi gjorde en missbildad "fattig riddare" till mellis. Vi spelade in på mobilerna medans också och gjorde ett matlagningsprogram. Ett ord: FAIL. Så videon hamnar inte här på bloggen...





Haha love U biatch ;)



Kommentarer
Postat av: Chattiis

love u too ;-) <333

2010-02-08 @ 18:08:49
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

:) <333

2010-02-08 @ 18:13:32
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0