Från optimist till negomist (är det ens ett ord??)

Nu kanske ni förväntade er lite detaljer om hur det var att köra laserdoom i gympasalen. Men tyvärr får ni inte det; vi ska istället göra det på fredag. Och nu till det som rubriken (↑) handlar om: DET ÄR INTE ENS LASERDOOM!
Det är tydligen en lek som är döpt efter det. Vi ska inte ha gevär, vi ska kasta bollar på varandra. BOLLAR. Shit vad kul, lät exakt som spökboll när hon förklarade. Vilken tur att hon berättade att det inte blir laserdoom innan alla blev skitglada -.- Så från optimist till negomist. Jag tror att jag just hittade på det ordet, men ni fattar vad jag menar...

Idag har verkligen heeeela världen varit emot mej. Först fick jag springa till skolan för att jag blev sen när jag glömde schema och mattebok.

-Sen kom jag på att jag glömt att göra en läxa, trots att jag alltid kommer ihåg sånt. 

-Medans jag sprang tappade jag min sko så att jag trampade i snöslasket och blev helt blöt.

-På matten fick jag och Chattis byta plats för att Rickard frågade mej en sak och matteläraren tyckte att det var mitt fel.

-Sen strejkade min hjärna och jag fattade nada. Jag höll på hur länge som helst med ett tal som handlade om vem av Emma, Putte och Lina som hade mest o'boy pulver i sin mjölk.

-På gympan hade vi nån sorts cirkelträning, kände mej aningen död när det var klart. Men mitt lag vann i allafall, så det dämpade den döda känslan aningen.

-På lunchen spillde jag ut ett helt glas vatten inför minst 10 personer.

Ingen bra dag alltså. Nu förväntar jag mej att ni ska tycka synd om mej en stund...

Iallfall, här är dagens outfit:



Och en bild på mej när jag snodde Rickards mössa :)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0