Franskt Café och ingen Ida :'(

Idag var Ida sjuk! Det är liksom en en av 3 saker som inte får hända i skolan: 1. Oförberett prov 2. Skottlossning och viktigast av allt: Kompisar får inte bli sjuka! Man saknade liksom Idas snack om snygga/fula killar. Och varje gång någon av dom gick förbi tänkte jag: ...och nu kommer Ida säga något... Men det gjorde hon aldrig :'( Kändes ganska konstigt med tanke på att hon är Number 1 Pratkvarn av oss ("oss"=Ida, Chatnapa, Mickan och jag)
Hoppas du kommer imorrn sötis!

På franskan fick vi Tarte aux Pommes (=äppelpaj) och un Gateau au Chokolate (=chokladkaka). Där fick ni en snabblektion i franska. Det var ganska kul, vi satt nästan bara och snackade (det vi är bäst på).

Här kommer lite bilder:





Min fina teckning av Niklas :)


Och min manga :)




Kommentarer
Postat av: ida

miss u! <33

2010-02-04 @ 17:23:32
Postat av: emma/oldbabydoll

dej me! <333

2010-02-05 @ 16:05:48
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Rickard

Asså men gud, TA BORT BILDEN PÅ MIG !!!!!!!

2010-02-06 @ 19:01:13
Postat av: emma/oldbabydoll

haha NEVER! :P

2010-02-06 @ 19:13:40
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0