Fredagsmyyyyyys!

Men tyvärr blir det inget Let's dance eller sånt för mej, för jag ska sitta på ett fotbollsmötesakgrej -.- Känns inte superkul, trots att det inte är hela kvällen.

Idag körde vi den där Laserdoom-grejen (fast med bollar) och det var faktiskt jättekul. I kicked ass som "ärtpåse-vakt" (ärtpåsarna skulle man försöka ta från det andra laget över till sin bas).
Sen på NOn höll vi på med groddjuren igen, jag är faktiskt lite sugen på att skriva någon nördig fakta om dom, men då kommer ni väl se mej som en über-tönt så jag avstår ;)

Efter skolan hängde jag och Chatnapa med Richard, Niklas och Quim till Vällingby och kollade när dom tog håli örat. Nu måste jag sluta, får blogga lite mer sen. PÖSS!

Dagens outfit:


Och en bild på mej och en av Thailands stoltheter, haha ♥



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0