Jiihooo (o.O)

Idag var det slapp-dag i skolan. Först tittade vi på film; Eurotrip. Killarna verkade älska den (om ni har sett den vet ni varför) och den var ganska kul. Jag hade köpt en sån där stor chokladmuffins, och så skulle NÅGON smaka en "liten" bit...Den NÅGON ritade också på mina armar utan anledning -.- Men jag älskar dej ändå ♥

På lunchen spelade kickade Chatnapa och jag ass på fotbollsspelet. Vi vann över killarna 2 gånger, dom tyckte att det var liiiite pinsamt att bli slagna av tjejer, but that's life ;)

Sen när alla andra slutade satt jag och tejpade "puss&kram"-rutor i korridoren. Det är Friendsdag imårrn och eftersom att jag är friends ska jag hålla i massa lekar och stå med en korg och dela ut lappar ur en korg...kul. Dessutom måste jag vara i skolan en timma före alla andra! Också väääldigt kul. 
Kändes pinsamt när jag satt och tejpade rutor på marken och en tjej i en annan klass ba: Ääähhh...vad gör du? Måste man krama nån om man går i rutan eller? 
Ja, typ.
Gissa vem som vill vara sjuk imårrn?

Dagens outfit:

     



Kommentarer
Postat av: Chattiis

haha vad gör jag i bakgrunden XD <33



PS. Tävling och frågestund på min blogg!

2010-02-17 @ 15:08:57
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: ida

jag vet att du älskar mig + jag står gärna i rutan :P <3333

2010-02-17 @ 15:13:54
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

Sv: Haha, nej men jag har varit i Romme förr och jag tyckte inte det var så roligt.. Himla mycket jobb för väldigt lite liksom, lång bussresa och så. Sen så får man inte åka så mycket skidor. Ändå blir dagen värsta lång.

Och typ alla mina vänner skulle åka skridskor så.. Det var nog skridskor som skapade minnen för mig ;)



KRAM

2010-02-17 @ 15:32:27
URL: http://musicophoto.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

henrietta: okej, säjer du de så ;)



ida: såklart du kommer stå i rutan, MJÖLK kanske kommer :P <33



chattis: jaa, ja har oxå funderat på de...<33

2010-02-17 @ 15:53:30
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0