On the train ;)

YES, det gick att köpa internet uppkoppling här på tåget, thank god!
Nu kanske de här kommande 5 timmarna på tåget känns liiiite kortare. Maja och jag har tagit massa bilder, tänkte ta några medan vi åkte också men vädret är inte världens roligaste så bilderna blir rätt fula. Ge mej sommar NU, klarar inte slasket längre!

Nu har tåget åkt en stund, och inte en enda snygg kille i sikte. Däremot en gigantisk hund som antagligen kommer att äta upp mej innan vi är framme. Den har också ett ärr på rumpan vill Maja tillägga (good to know liksom). Nu ska vi äta ännu mer "Morfars Makalöst Mumsiga Kexchoklad". Sen ska jag tvinga Maja att följa med mej när jag genomsöker alla vagnar i jakten på en snygg kille. Jag återkommer.







Nej, fettot i bakgrunden är INTE jag...hehe...(men fuck-u.fingret är mitt :D) 





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0