Sist inlägget...

Nej, jag ska inte sluta blogga forever, jag ska åka bort en vecka till Norrland. Så egentligen borde väl rubriken vara "Sista inlägget från Stockholm. Eller om man säger "i Stockholm", aja skitsamma. Resten av dagen ska jag dega på ett tåg och käka kexchoklad.
Om man har riktigt tur sitter några snygga killar nära så att man har något att göra under tiden ;)
Sist vi åkte tåg till Norrland satt typ 10 killar i min ålder och uppåt som ville trolla för mej och Maja, men då var jag för blyg så jag satt kvar på min plats. Ensam. Maja höll på att skämta med dom resten av resan -.-

Hur missar man ett sånt läge liksom?

Men iallafall, den här veckan blir nog uppdateringen lite dålig, men jag ska försöka blogga lite iallafall... 




Kommentarer
Postat av: ida

faaaaail emma! har du inte lyssnat på vad jag sagt i skolan om killar? ;) <3333

2010-02-27 @ 14:14:32
Postat av: emma/oldbabydoll

ja veeeet -.- snacka om att ja ångrar de! <3333333

2010-02-27 @ 15:52:55
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0