*Soffpotatis*

Äntligen är städningen klar, hatar att städa -.-
Jag försökte skjuta upp det genom att ligga kvar i sängen halva dagen, men tillslut behövde jag gå upp iallfall...Jag kunde iallafall sova ganska länge, skönt, eftersom att jag ska upp tidigt och åka till Romme imårrn igen (med fotbollslaget den här gången) :P Så det blir inget bloggade imårrn...

Jag brukar ju alltid lägga in en morgonbild på helgerna, men inte idag. Mitt hår kommer inte att hamna här på bloggen, ni har nog tillräckligt många mardrömmar utan det ;) Men jag ska ju bara sitta hem hela dagen såwho cares? Inte jag...

Nu ska jag fortsätta designa nya mobilskal som jag ska beställa.



Kommentarer
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

vadå 'designa mobilskal'? :o

2010-02-21 @ 22:08:11
URL: http://musicophoto.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0