Stressig vecka

Den här veckan känns helt fullproppad, matteprov, fotbollsträningar, jogging, matteläxa, franskaläxa, kompisar, svenskaläxa...Inte kul. Tur att vi har halvstudiedag imårrn, slutar halv 12! Najs asså, men det blir ändå läxor (vilket iochförsej är poängen med studiedagar, men hur ofta pluggar man då liksom?) och sen joggning med Anna sweetie.

Jag lovade ju att skriva om Romme, idag, men jag hinner inte så ni får läsa om det imårrn istället. Hope you survive ;)
Ska på träning snart, skitskönt. Det kanske låter lite skumt, men när jag är stressad eller arg är det jätteskönt att träna. Om man har match är det bara ännu bättre, då gör man av med all ilska på motståndarna ;) Nu får jag väl nöja mej med att sparka bollar på tränarna istället...inte riktigt lika kul.

Här är dagens outfit:



Pallarna på träslöjden. Hann nästan klart, men den vita färgen var slut. Min är den högst upp till vänster, bredvid den blåa. Och ja, det är helt okej att säja att den är den snyggaste av alla :P




  

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0