Yes, nu är min vecka slut!

För jag räknar inte tre temadagar med chill som skola. Tihihi...

Okej, dagens duktighet (ja, det är ett ord...):

Jag och Anna joggade typ en mil. Eller okej, typ 8 kilometer. Men duktigt va? Vi var lite lost ett tag, tills vi upptäckte att vi var i Barkaby...Hur vi kom dit vet jag inte...

I skolan hade vi tå prov. Under det första var jag skitstressad över att jag glömt min nyckel och båda proven så jag började blöda näsblod. Precis som  nördar brukar göra i filmer. Jag tror att jag skulle passa som extrem-nörd faktiskt.
På det andra provet (svenska) gick det...sådär. Språkhistoria är inte min grej at all.

Dagens outfit:




Tihi


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0