Dålig uppdatering...igen -.-

Har packat ner massa grejor från mitt gamla rum till mit nya...superkul -.-
Så det är väl typ det jag har gjort hela dagen sen jag kom hem.

I skolan fick vi det nya schemat, vissa verkade tyck att det var skitdåligt, men jag tycker att det var bra...OKej, visst, min grupp börjar en och en halv timma före alla andra, men vi slutar en timma tidigare dagen innan så det blir ändå ganska rättvist tycker jag. Snacka om att jag kommer att vara lost i början när man har schemat, kommer ihåg hur det var i början av 7an, herregud, man fick kuta runt och leta efter någon som hade schema så att man visste vilken lektion man hade...man kan ju hoppas att man slipper det nu :P

Skriver mer sen!

Nya schemat, även om man typ inte ser någonting


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0