Romme:

Okej, jag lovade ju att skriva lite om hur det var i Romme, so here we go:

Först gick vi på bussen klockan halv 7 (fatta hur trött man var!) och jag, Chatnapa och Rickard fick bästa platserna, precis vi TVn. Här är vi på bussen :P







Sen när vi kom fram och hade hyrt skidor och sånt åkte vi upp till toppen av berget med sittlift. Jag som har sjukt mycke höjdskräck fick lite panik när jag såg hur långt det var till marken (och ännu värre blev det när liften helt plötsligt stannade och började studsa upp och ned)

Snygg bild i liften :P
 



Jättefin utsikt från toppen av Romme :)




Efter att ha åkt några timmar i skitroliga backar stannade vi och fikade (varm choklad med vispgrädde)

En väldigt suddig bild, men det var tyvärr den enda jag hade...


Nu blir ni avundsjuka va? ;)


Det här var bara lite kort om dagen, men jag hinner inte mer nu.
Det var iallafall jättekul, längtar redan till åttan när vi ska åka igen ;)

Just det, nu när jag har ny design måste jag ju ha en ny "avslutnings-bild" också, så här är den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Emma det syns på dina bilder vem du brås på.Fråga pappa får du höra. Kram Mormor

2010-01-30 @ 11:51:44

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0