Weirdo?

Asså jag har nån sorts...tix, eller vad man nu ska säga; jag tänker jätteofta på engelska! Jag gör det aldrig med mening, det bara blir så. Och nu har jag börjat störa mej så grymt mycke på det! Om jag inte tänker på engelska från början översätter jag det jag det och ibland mumlar jag också. Sen kommer jag på det och då tänker jag liksom: Okej, nu ska jag sluta...okay, now i'm gonna stop. Jättestörande! Men en fördel är att jag har jättelätt för engelska eftersom att jag repeterar hela tiden. Så det kanske är mitt knep för att få bra betyg i engelska...Men jag skulle nog hellre bara plugga som alla andra normala ;P

Någon annan som har nåt skumt tix?
  

Kommentarer
Postat av: Neha

Jo ibalnd tänker jag också på engelska:P

2010-01-22 @ 20:26:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

va bra då¨kan vi va weirdos tollsammans :P

2010-01-23 @ 18:12:04
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0