Dåligt med blogg-idéer idag -.-

Jag har verkligen inget att skriva om just nu, men jag antar att det är så på sommarlovet när man bara slappar hela dagarna ;)
Idag har jag träffat Anna för sista gången innan hon åker till Gotland en vecka, kommer sakna henne och hennes weird-ness...
Sen har jag fixat lite småsaker i mitt rum, värsta inredningsdesignern! Eller inte ;)
.
Nu ska lillasyster Maja och jag mysa framför Alice in Wonderland med färdiglagade plättar och sen glass. Mycket hemlagat den här kvällen, men mamma och pappa är på bio, och jag antar att de inte vill att vi ska elda upp hela huset vilket förmodligen kommer hända om jag kommer i närheten av en spis, hehe.
Lite av det jag fixade idag: Känner mig händig som lyckades sätta upp både bokstäver och byta fotona i ramarna. This is a big day for me :P
Och min namnsdagspresent, juste, grattis till alla er som heter Emma ;)
En bild på pappa och mig från igår (nej, han brukar inte idiot-flina sådär som han gör på bilden, bara så att ni vet)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0