Let's go eco!

Alla håller ju på att prata om vad man ska göra för att vara "snäll" mot naturen, köpa ekologiska mat, organic cotton-kläder och miljövänligt smink, men helt ärligt: Utbudet är inte det största om man söker miljömedvetet mode för tonåringar.
Visst, jag har försökt att köpa kläder i organic cotton och andra bra material, men det finns nästan inget att köpa! Samma sak med smink, det finns nästan inget att välja på.
Men samtidigt vill jag köpa saker som hjälper naturen, så jag har letat runt lite på olika hemsidor med bra smink och kläder:
Från eleven.se
Från slowmotionshop.se

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, tack så mycket!



vad fina och inspirerande kollage du har gjort (:

2010-07-21 @ 00:30:00
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0