På stan med mamma ♥

Idag åkte jag och mamma in till stan en "snabbis" (det blir aldrig en snabbis när hon och jag ska shoppa, hehe) för att fixa mitt nya kort, yey! Så nu kommer mamma sätta in 600:- på kortet varje månad som jag får göra vad jag vill med, men de är till för kläder, bio och sånna saker. Så jävla skönt, och så känner jag mig hur cool som helst när man får dra kortet och skriva in koden och allt...Nepp, det krävs inte mycket för att jag ska känna mig cool ;)
.
Så idag fick jag äntligen inviga det efterlängtade kortet, det blev en klänning, två bh-ish-toppar och en t-shirt. Man ska ju passa på när det är rea ;)
Dagens outfit:
Halleluja!
Och dagens inköp:
Från bikbok
Ljusrosa t-shirt från NewYorker
Klänning (som också kan bli en tröja :P) från NewYorker
Jag tror att jag börjar fatta vad en av mina killkompisar menade när han sa att jag handlar väldigt mycket, menmen, den enda som lider av det är min plånbok ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0