Solbränna, here I come!

Det blev väldigt varmt och soligt iallafall, mina böner måste ha blivit hörda...eller ja, mina klagomål iallafall ;)
Jag var skitsugen på att ta ett premiär-bad med Anna, men sen fick jag inte det! Gah vad jag hatar att vara tonåring ibland, men vi kunde sola lite iallafall, och ta bilder såklart ;)
Så vi cyklade dit (ca 5 kilometer, kände mej jätteduktig som lyckades trampa på hela vägen) och när vi kom dit var den vanligtvis överfulla stranden nästan helt tom! Så jäkla skönt.
Sen låg vi bara och stekte någon timma och sen köpte vi glass och cyklade hem. Så det här var en riktgigt skön dag ;)
Här är lite bilder:
Dagens outfit, typ boheme-stil: oversize T-shirt med nitar, kaki-grön bikini med blommor, blekta, trasiga jeansshorts, liten väska med flätade remmar och flätade flipflops :)
Gårdagens outfit, lite mer punkig: Mörkgrått linne, rutiga badshorts och matchande bikini :)
Dagens fina konstverk ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0