Förlåt för dålig uppdatering...

...men den här veckan har jag inte haft tid, ork eller lust. Jag har varit jättetrött efter alla träningar och sen har jag träffat kompisar ganska mycket. Och bloggen är faktiskt inte första prioritering i mitt liv ;)
Men jag ska bli lite bättre på att blogga iallafall, nu har det ju bara blivit 1 inlägg om dagen kvar, och på det sättet kommer man inte in på blogg.se's Mest-aktiva-lista, och dit ska jag fan :)
.
Imårrn ska jag försöka slänga in ett kort inlägg innnan jag åker till Kaanan med Manda och kanske Åsa, det är inte säkert att hon kan. Och sen blire säkert ett när jag kommer hem, och kanske också ett mobil-inlägg mitt på dagen. Så Mest-aktiva-listan: Here I come! :D
.
Lite bilder på mig i mina heta *hosthost* fotbollskläder...osminkad och med påsar under ögonen ;)

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

Hej :D allt bra idag ? :)<3

2010-06-27 @ 20:19:52
URL: http://killenmedstil.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg:D

2010-06-28 @ 15:58:55
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0