Hairspray x2

Just nu sitter jag med Manda och kollar på Haispray. Jag såg den imårse också, men den är så bra att man kan se den over and over again...sen så är det ju inte helt fel att det vimlar av snygga killar heller. Tummen upp för det ;)
Zac Efron med backslick är hur fin som helst...killarna är ju nästan hela poängen med att titta på filmen?
.
Idag har Manda och jag kört bubble struggle *geeks*, kollat på CSI och film och handlat glass. Självklart tog Manda den dyraste glassen och eftersom att hon inte hade några pengarfick jag betala. Tur att hon är så söt och jag är så snäll ;)
.
Nu ska vi fortsätta titta, tänkte gå ut idag men det här pissvädret ger sej ju aldrig! Jag kanske borde fixa ett flygplan som jag skrev i förra inlägget.
.
Sååå, vad har ni gjort idag? Behöver fortfarande tips på vad man kan göra en grådaskig dag som denna :P
Love you! ♥

Kommentarer
Postat av: josse

skulle vara jätte snällt om du ville göra en design det är bara att gör en. du ser ju som vad temat på våran blogg är så det är bara att sätta igång du kan adda [email protected] på msn:)

2010-06-14 @ 18:49:36
URL: http://grrsnyggingar.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Har du haft en bra start på veckan? :D

2010-06-14 @ 20:45:39
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0