Old lady...

Jag har ont i höften, magen och låren nu efter matchen. Känner mej som en gammal tant -.- Matchen idag förlorade vi, men det var skitkul att spela den! Jag försökte tänka på det som tränarna sagt om att vi måste bli tuffare och ligga nära, så jag körde ganska hårt. Det är så kul att tackla omkull någon, då känner man verkligen sann skadeglädje och så kna man springa vidare med bollen. Love that feeling ;)
.
Jag blir som en helt annan person på planen, där knuffas man, håller fast och kör armbågar i ryggen på motspelarna utan att be om ursäkt, men utanför planen ber man om ursäkt så fort man råkar putta till någon lite?
Men man lär sej att om man är snäll på fotbollsplanen och inte tacklas och så, då blir man knuffad 100 gånger värre än om man står på sej. Och dessutom känner man knappt alla sparkar man får eftersom att det enda som man ser är bollen och medspelarna...
.
Jag älskar kicken man får när man dribblar av någon och springer helt ensam över halva planen, då känns det som att ingen kan komma ikapp en...sen får man helt plötsligt en knuff i ryggen och wipplash-skador när nacken knäcker till ;) Men innan dess är det en skitskön känsla.
.
Nu blev det är ett fotbolls inlägg, men aja, ni får leva med det ;)
Här kommer några av mina favorit-fotbolls-klipp: (även om ni inte gillar fotboll kommer ni att älska klippen!)
.
Först har vi "världens fjolligaste domare", love it!
Fotbollstabbar, alla är inte så kul, men vissa är riktigt bra. Älskar killen som slår in bollen i målet med handen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofija

sv: åh tack :) på nelly! kram

2010-06-12 @ 18:45:51
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/
Postat av: CR

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHHAHAHA ASGARV ELR VADÅÅÅ? GAHH älskar fotboll hahahah så hiimla kul :D <333 :*

2010-06-12 @ 18:51:09
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

fina bilder du hade på headern måste jag säg :D har du haft för dig i dag då?

2010-06-12 @ 19:35:08
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: maja!

sv: förr fick vi alltid på torsda kväll, men sen måste vi byta skola för högstadiet la ner och då har vi på freda morron ist :)

orättvist ju..



och jag håller med dig om den där känslan, obeskrivligt ;)

2010-06-12 @ 20:53:18
URL: http://majatano.blogg.se/
Postat av: Mia

sv: Haha, nej det var inte så jätteroligt - och jag kan tänka mig att det inte var så kul att spela match i sånt väder, been there. Vi får helt enkelt hoppas på att det blir kanonväder snart!



Domaren i klippet är helt underbar dragshow+fotboll=awesome!

2010-06-12 @ 22:16:29
URL: http://leeplay.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0