Åh vad man älskar måndagar -.-

Ännu en ny vecka, börjar längta sjuuuukt mycke efter sommarlov! Men ett positivt tecken idag var att all snö på vägen och trottoaren påväg till skolan var borta! Hellelujah moment asså!
Idag har det inte varit en av mina bättre dagar; sovit dåligt, bad hairday, sjukt dåligt humör. Inte trevligt...
På franskan fick vi tillbaka proven (det som jag total-nojjade över). 78,5 av 82! Alltså MVG (om vi hade fått betyg i sjuan), snacka om stolt, trodde att jag skulle få sämst men tydligen inte :D
På slöjden blev min missbildade burk klar, jag ska bara låta den torka, och pallen som jag har jobbat skiten ur mej med. Så nu håller jag på med ett emaljerat halsband...vi får väl se hur det går.
Sista lektionen var det datakunskap, och jag fick ha på mej sånna där coola hörlurar med mikrofon :D Jag kände mej som värsta piloten, även om Rickard sa att jag såg ut som en typ datanörd -.- Jäkla glädjedödare asså...
Nu kommer snart Anna, ska jogga till träningen...Så jag skriver mer sen :)
The outfit of today....
Failad bild på Tecia och mej...
Haha och en till failad bild på Becka och mej :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0