Äntligen hemma!

Shit vad skönt det är att vara hemma igen, borta bra men hemma bäst liksom...
Jag har varit hur dålig som helst på att uppdatera bloggen, men så blir det när man sitter mitt ute i skogen och den enda datorn som finns måste "ringa upp" internet. Herrgud vad jag lackade på den -.- Men nu sitter jag här med min lilla söta data och bloggar trådlöst, and it feels great ;)
   
Jag tänkte skriva lite om Åre, men jag antar att ni redan vet vad man gör där. Åker skidor, fikar, åker mer skidor, blablabla...Sen åkte jag ju snowboard också, skulle ju lägga upp en film också när jag åkte, men efter att ha kollat på den upptäckte jag att jag inte såg så cool ut som jag trodde...så det blir nog ingen film.

Här är lite bilder iallafall:




Osminkad och morrontrööt, herregud vad hot man känner sej -.-
 






Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina bilder :)

2010-03-07 @ 20:53:33
URL: http://alskaad.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

tack :)

2010-03-07 @ 20:59:46
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0