(brist på rubrik)

Nu börjar ännu en vecka, vilket betyder måndag -.- I don't like mondays...Första hade vi franska, där gjorde vi nån lek (?) där man ska "écrire", "faire du jogging" och massa grejer...inte kul och man känner sej skitdum när man står och joggar mitt i klassrummet.
Sen var det slöjd, då gjorde jag klart mitt emaljerade halsband *stolt* och sen tog jag hem min burk. Min pall som blev klar förra gången var jag väldigt stolöver, men nu när jag ser den en vecka senare tänker jag mest " Jobbade jag med den fula saken i typ 5 veckor?!" Hur ful som helst! Men jag får väl använda den som dörrstopp eller når så gör den någon nytta -.-
Nu ska jag äta och sen ska jag till träningen!
Min heta burk...
...och halsband
Dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0