Freeeeedag!

AAAAAAAAAAAHHH vad skööönt! Den här veckan har inte varit bra för mej känns det som...Jag har varit hur trött som helst så nu ska det bli skönt med lite sovmorgon.
Idag var det engelska första lektionen, så då kollade vi klart på Year one (LOVE that movie!!) sen idrott. Då skulle vi göra en egen dans-rutin, och jag som verkligen inte kan dansa! Jag hatar att göra det när andra ser på, eftersom att jag vet att jag ser så hemsk ut!
Sen var det So, vi har skönaste vikarien (David), så sjukt snäll. Vi håller på att jobba med olika världesdelar och min grupp har Europa. Jag har verklige världens bästa grupp; Chattis och Niklas!
Niklas var seriöst hur duktig som helst idag, han som alltid brukar flumma runt. David kom förbi vårt bord och ba: "Men vad har ni gjort med Niklas? Kan ni inte göra samma sak med Axel?" One word: Diciplin (som Chatnapa sa, jag vet inte...)
Nu ska jag fika med mormor och morfar. Jag har helt glömt bort att skriva att dom kommit hit!
Dagens hotta outfit, men i morse var jag hur trött som helst så det fick bli en oversize (noppig) hoodie som knappt går ner över rumpan:

Kommentarer
Postat av: Chatnapa

haha med SO:n va ju kul! Men Axel is another story ;-) <33

2010-03-20 @ 14:38:37
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha aa ;) <33

2010-03-20 @ 16:08:22
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0