Lördag och sovmorron :D

Hade verkligen sett framemot en sovmorron eftersom att jag varit så trött den här veckan, men någon sabbade den genom att väcka mej (*Rickard*) med ett sms där det bara stog "Vaknade jag före dej idag :D". Bajs på honom -.- . Fast iochförsej brukar jag väcka honom också med att smsa "Sover du?" klockan halv 8. Min fina humor asså ;) Jag tänkte väcka Niklas också, men han sov inte så det var inge kul...
Nu ska jag sätta på mej ett par byxor...hehe...och gå och lämna några grejer hos Lilly om hon är hemma. Aja skriver mer se.
Min heta lördagsoutfit med den otroligt snygga tröjan och gammal-gumma-trosor (mamelucker kanske?). Ooh så snyggt.

Kommentarer
Postat av: Squashii

Heeej!



GuD VA SÖT DU E!

jAg vill oxå ha en såån blogg design!!!

2010-03-27 @ 16:54:09
URL: http://roligadjur.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

hehe tack :D om du vill ha bloggdesign fixad av mej e de bara att mejla :)



hugs!

2010-03-27 @ 17:45:25
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0