...och imårrn blire Åre

Idag har det blivit mera skidor, massor av hopp och några vurpor. Såklart. Jag lärde mej en sak idag iallafall: Försök inte hoppa på ett gupp om du inte vet var som finns bakom, det kan finnas stora spadar, två meter djupsnö, massa isbucklor eller barn. Och allt det där fanns bakom guppen jag hoppade på. Men den ända gången jag ramlade var när det var två meter djupsnö, jag fick lite känslan av att drunkna, och pappa stod bredvid och garvade. Tack, liksom...

Jag tror att jag har fått ryggskott av allt hoppande, deet gör skitont i ryggen. Och i benen. Och i resten av kroppen. Det bådar inte gott när vi ska till Åre imårrn, då ska man ju vara tipp topp. Jag har en stark känsla av att jag kommer att bryta något...läskigt.

Och på torsdag är jag helt säker på att jag kommer att bryta något, då ska jag lära mej åka snowboard. Om ni har riktigt tur kanske jag lägger ut en video när jag trillar ner för backen som en gigantisk snöboll med snowboard. Bloggen blir ju lite tråkig när jag inte kan blogga från min lilla laptop och kan lägga in fler bilder. Eller det kanske bara är jag som inbillar mig? ;)









Jättedålig bildkvalitet, I know, men så blir det när man försöker zooma till max med mobilkameran samtidigt som man trycker mobilen mot fönstret...





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0