Shopping i Vällingby ;)

Idag blev det en sen uppdatering, men jag kom hem 4, åkte till Vällingby med mami halv 5 och kom hem därifrån klockan 7. Sen var mitt internet helt skumt, det gick inte att göra ett skit så det var först nu jag kunde komma in på nätet...

Idag när jag kom till skolan såg jag att några av killarna höll på att bära ett av skåpen...Lite skumt, men sen fick jag veta att niorna har en ny hobby; att flytta runt skåpen, så nu höll killarna på att flytta tillbaka det. Mitt skåp går iallafall inte att flytta, för det sitter fast. HAHA in your face nior! ;) 

Vi hade franska-prov idag, scary asså men jag hoppas att det gick bra. Det kändes ganska bra iallafall...

Okej, sen i Vällingy handlade jag två tröjor för mitt presentkort som jag fick i julklappar, och sen blev det ett par loose fit jeans, här är lite bilder:







Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga jeans :)

2010-03-13 @ 15:40:23
URL: http://elinnystrom.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

tack :)

2010-03-13 @ 17:37:40
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0