You are perfect! ♥

Läste just en blogg (*hostkissiesbrorsashost*) och såg att han hade en "Snygg eller Inte"-tävlingsgrej. Tjejer i olika åldrar får alltså skicka in bilder på sej själva så säger han vad han tycker, ful eller snygg och vad dom måste förändra. Det är liksom som en mätare som går från "Ful" till "Snygg", så sätter hanin namnen på tjejerna som har skickat in bilder, och ganska många hade fått "Njaaa...". Det vore ju skitkul, när man skickar in den snyggaste bild man har på sej själv, och får höra att man är mer eller mindre ful, kul liksom?

WHATTAFUCK liksom!? Har man verkligen ett så stort bekräftelsebehov att man skickar in bilder på sej själv till en främmande kille så att han kan såga dej totalt? Är det bara jag som ställer mej frågan: VARFÖR?

Är det för att man ska känna att man duger för killar? I don't get the point...Jag menar, tjejerna var ju söta, dom behöver inte förbättra sej bara för att nån kille säjer det! Alla är fina på sitt sätt och borde inte behöva bli bekräftad av en kille som ite känner dej. Okej, det kanske mest låter som tomma ord, men jag menar det. Alla tjejer jag känner är underbart fina på sitt sätt, även om dom kanske inte tror det! Ni ska inte höra att ni "duger", ni ska höra att ni är underbara och bäst!

Nu blev det lite peptalk sådär på fredagskvällen ;)

Kommentarer
Postat av: Chattis

vad heter hans blogg? :)<33

2010-03-28 @ 18:01:03
URL: http://chatiiiis.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

vet inte men det står en länk på kissies blogg :) <333

2010-03-28 @ 19:26:17
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0