*dead*

Har sjukaste träningsvärken i rompan (ja, det heter rompa, inte rumpa), varför alltid just där?? Idag hade vi Spånga lunken, 4,5 kilometer som man behövde jogga eller gå i typ 30 grader, allt jag har att säga är: Fyfan vad jobbigt! Ohmygod! (eller omg kan man ju också skriva :P)
Jag dissade Chatnapa och joggade med Anna istället, förlåt älskling, joggar med dej en annan gång ;) ♥
Annars har vi typ inte gjort något idag, Chatnapa följde med mej hem och vi duschade (inte tillsammans såklart) och så har vi garvat åt alla i skolkatalogen...alltid lika kul ;)
Nu ska vi kolla CSI och äta nåt kanske, skirver mer sen. Chatnapas blogg kan du besöka här!
Nej, det där var inte min outfit idag, ja tog på mej myskläder när ja kom hem...Chatnapa verkar tycka att det är skumt att jag inte har byxor på mej när jag är hemma? Vet ni hur skönt det är eller?! ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0