Duktiga lilla jag...

Nu har jag jobbat klart med ett STORT collage (eller hur det nu stavas) från mina bästa stunder i sjuan! (Och det finns MÅNGA) Snacka om roliga minnen, kan inte fatta att det har gått ett år?! På ett sätt känns det som att jag nyss träffade klassen, och på ett annat känns det som att man alltid känt varandra! Det här har varit det bästa året för mej, har verkligen förändrats så mycket (till det bättre får jag hoppas :P). För det första har jag fått bättre självförtroende, även om det fortfarande inte är på topp direkt ;) För det andra har jag fått sååå mycket bättre tålamod. Har väl en viss jobbig person i klassen att tacka för det, och för det tredje har jag öppnat mej mer för nya människor. Jag gillar fortfarande inte att prata om "seriösa saker" med sånna jag just träffat, jag har alltid hatat att visa känslor och prata om seriösa problem och istället bara hållt dom för mej själv. Inte bra, för då bygger man upp en sorts mur runt allt jobbigt och när den brister så rasar liksom alla känslor ut på samma gång. Inte kul kan jag säga...Oj vad seriöst och djupt det blev, tillbaka till collaget ;)
.
Det handlar iallafall om mina bästa och roligaste stunder, och det ska ni få se...jag vet inte när, dagen innan skolavslutningen tror jag, men jag får se om jag kan hålla mej ;)
.
Här är en liten sneak-peak på några bilder som kommer att vara med:
Riktigt gamla bilder, menmen ;) Såklart kommer det att finnas nya också på collaget! Så håll ögonen öppna, jag kanske lägger in det redan nu i helgen...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Åh tack så mycket! Ja jag har gjort den själv, hehe :)

2010-05-28 @ 20:43:20
URL: http://ottehall.blogg.se/
Postat av: Ms Mix

Många Victory-tecken ;)

2010-05-28 @ 22:15:43
URL: http://www.msmix.se
Postat av: chantelle

nu har vi bytt header och totalrenoverat bloggen!

vi är tre tonårstjejer som skriver om våran vardag, kärlek shopping mm. om du är intresserad av en header kontackta mig då.



XOXO chantelle

2010-05-29 @ 12:20:45
URL: http://shoesbagsboys.se
Postat av: emma/oldbabydoll

haha jaa, körde alltid me dom förut ;)

2010-05-29 @ 19:14:56
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0