Morgon-mode!

Goomorning sunshines!
Vaknade till regn och moln idag, men nu börjar solen äntligen lysa lite. Så då kanske det blir några timmars träning sen iallafall.
Idag blir det en heldag med mina lillasyster, så till lunch ska jag försöka göra hemgjorda subways och till middag blir det färdiga pizzor, cola och chips ;)
.
Okej,  nu till det rubriken handlar om: Skolavslutningen. Måste verkligen hitta en klänning, och helst inte på H&M eller Gina Tricot där alla köper sina klänningar...
Så nu har jag letat lite, först letade jag bara efter vita klänningar, men sen kom jag på (smart som jag är) att man kan ju ha andra färger också. Till exempel var min skolavslutningsklänning förra året väldigt starkt rosa, men den funkade iallafall ;) Så nu letar jag klänningar i olika färger, men framför allt ljusa och korta. Sen ska den ju inte vara så överdrivet fin, jag vill ju kunna använda den efter sen också...kräsen? ;)
Det blev lite olika stilar, hoppas ni gillar dom! :)
Nu ska jag göra subways, wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: fanny

vart hittade du klockhalsbandet, den bruna väskan och armandet tll högen om väskan? :)

2010-05-14 @ 16:26:49
URL: http://fankiie.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

klockhalsbandet vet jag inte, men det finns ett liknande på cocoo.se. väskan och armbandet finns på H&M :)

2010-05-14 @ 16:36:14
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: fanny

okej, tack :)

2010-05-14 @ 18:30:50
URL: http://fankiie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0