Ni gör det ju inte precis lättare ;)

Jag hade ju mitt "allvaliga" klänningsproblem, och nu har jag insett att jag inte borde fråga er om saker, båda klänningarna har exakt lika många röster! Fan vad svårt det blir att välja! Men det är kul att så många svarar iallafall ♥

Idag började vi med en teater på franska, ska spela "Madame Johansson". Och duktig (=geekig) som jag är kan jag alla mina repliker utantill nu. Riktigt skönt att slippa plugga sen ;)
Vi såg på en fransk film också, varför är alla franska filmer så sjukt deprimerande? Snacka om att livslusten försvinner...Och skumma är dom också.
Nu ska jag läsa mina favoritbloggar, sen ska jag börja jobba på ett inlägg där ni kan skriva frågor till mej. Fick idén av Chatnapa och kom på att det var skitlängesen jag hade någon sån! Så ladda upp med frågor och håll utkik efter inlägget ;)
.
Dagens somriga outfit:
Så jäkla heta ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0